Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Nigdy nie ma cię w domu, kiedy dzwoni kurier? Volvo znalazło rozwiązanie

Oto nowy sposób na problemy z kurierami, który zaproponowała szwedzka marka.
.get_the_title().

Każdy z nas pewnie niejednokrotnie słyszał w słuchawce głos kuriera pytającego, czy jesteśmy w domu. Jeśli akurat byliśmy gdzieś indziej, z reguły pojawiały się problemy i paczka docierała do nas z dużym opóźnieniem. Nowa usługa Volvo sprawia, że te sytuacje raczej się nie powtórzą.

Dzięki Volvo In-car Delivery przesyłki kurierskie trafiają bezpośrednio do samochodu.

System Volvo On Call umożliwia zamawianie przesyłki do samochodu, ponieważ kurier zyskuje jednorazowy dostęp do naszego auta.

Cały proces jest niezwykle prosty. Towar zamawiany jest online. Następnie wybieramy czas i miejsce dostawy. Dostarczenie towarów potwierdzone zostaje poprzez SMS lub e-mail. Warto podkreślić, że wszystkie zamówione produkty są ubezpieczone.

Sieć dostawców jest póki co niewielka, jednak Szwedzi obiecują, że będzie się rozszerzać.

Usługa dostępna jest między innymi w niedawno zaprezentowanym Volvo XC40.

MOTO