Najbrzydsze buty świata są teraz również dostępne w formie najbrzydszej torebki świata

I jeszcze okazuje się, że nikt nam nie zapłaci za noszenie jej, tylko sami mamy wyłożyć 300 dolców.

.get_the_title().

Jeśli uznacie, że już pora wdrożyć w życie noworoczne postanowienie pt. „Nowy rok – nowy ja”, to właśnie jest ku temu okazja. I na dokładkę można to uskutecznić drogą na skróty – bez wylewania siódmych potów na siłce, czy nadwyrężania szarych komórek w szkole języków obcych.

Kilkoma kliknięciami w odpowiednie button’y, tj. „dodaj do koszyka” i „zapłać” zmienicie się nie do poznania.

Przy czym nie oznacza to diametralnej metamorfozy, ale mijani na ulicy znajomi będą przyspieszać kroku i odwracać wzrok w drugą stronę na widok ciebie, paradującej/cego z tą torebką i potem właśnie zarzekać się, że cię nie poznali. Zawsze coś.

Chodzi bowiem o torebkę w kształcie Crocsa. Te buty albo się kocha albo nienawidzi, przy czym śmiemy twierdzić, że ta druga grupa osób jest zdecydowanie bardziej liczebna. Pomimo tego – a znając markę Pizza Slime, chyba raczej właśnie dlatego – powstało takie akcesorium.

„Przekształciliśmy Crocsa w funkcjonalną i wysokiej jakości torebkę przewieszaną przez ciało” – obwieszcza na swojej stronie www firma.

I przynajmniej chwała im za to, że na tych przymiotnikach poprzestają, nie twierdząc, że jest piękna i super trendy.

Torebka wykonana jest ręcznie z żółtego poliestru. Posiada zewnętrzny suwak i regulowany, odpinany. Poza tym każda sztuka „ozdobiona” jest 7 równie uroczo brzydkimi przypinkami. Oprócz dwóch z nazwą marki, są też takie z napisem „Loser”, czy „Ugly but honest”.

Znalazło się tam również miejsce dla jednej w kształcie uśmiechniętych fekaliów. Trzeba przyznać, że dobór kształtów i haseł przypinek jest niesamowicie trafny 😉

Pizza Slime stworzyła tylko 25 takich torebek i można je kupić tutaj. Mimo, że jest to limitowanka, tym razem wydaje nam się, że nie musicie się za bardzo spieszyć.

Użyte w tekście zdjęcia pochodzą ze strony Store.PizzaSlime.com
Tekst: Kinga Dembińska

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook