rynek

American Apparel powraca! Pokazujemy najbardziej kontrowersyjne kampanie marki

Świat obiegła informacja, że American Apparel, który jakiś czas temu ogłosił bankructwo, powraca na rynek odzieżowy. Z tej okazji prezentujemy najbardziej kontrowersyjne kampanie, z których zasłynęła marka.

American Apparel jest amerykańskim brandem, który – poza swoją linią odzieżową – zasłynął głównie z kontrowersyjnych czy też rozerotyzowanych kampanii. W swojej karierze zrobili już niemal wszystko. Były kampanie promujące środowisko LGBTQ pod nazwą Gay O.K. czy kampanie, w których wystąpiły drag queens Alaska Thunderfuck, Courtney Act i Willam. W reklamach pojawiały się mniejszości narodowe czy osoby transseksualne. Do swojej linii Advanced Basics wykorzystali nawet 62-letnią modelkę.

Standardem były jednak przede wszystkim roznegliżowane, seksistowskie zdjęcia (m. in. w kampaniach Playtime, Partytime, Pantytime czy Now Open).

Mimo tych kreatywnych pomysłów, marka zbankrutowała w zeszłym roku. Obecnie coraz głośniej jest o tym, że American Apparel powróci wkrótce na światowy rynek. Jaka będzie ścieżka promocyjna marki i czy wciąż będą starać się sprzedawać za pomocą seksu i kontrowersji? Przekonamy się wkrótce.

Poniżej przygotowaliśmy dla was zestawienie najodważniejszych zdjęć kampanijnych brandu.

American Apparel Bubblelicious campaign
kampania American Apparel
appa
kampania AA z drag Queen Courtney Act
kampanie Pantytime i Playtime
American Apparel Gay OK. campaign
American Apparel Gay OK. campaign
American Apparel Now Open campaign
American Apparel Made in Bangladesh campaign
American Apparel Meet Brendan campaign
American Apparel Stripes campaign
American Apparel Tights campaign
kampania American Apparel
  • kup