Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Znana sieć dyskontów rozdaje książkę dla wegan i dla ludzi uczulonych na gluten i laktozę

"Jeść Zdrowiej" oczywiście przeznaczone jest także dla tych, którzy po prostu chcą się zdrowiej odżywiać. W środku znajdziemy przepisy na dania m.in. wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy oraz glutenu. Książka udowadnia również, że mamy w Polsce do czynienia z ważną zmianą.
.get_the_title().

Świeżaki z Biedronki, zniżki na ręczniki Karla Lagerfelda w Carefourze czy maskotki z Żabki to tylko kilka z akcji lojalnościowych jakie pojawiły się w ofercie dyskontów oraz marketów. Jak pokazują badania, obecnie w Polsce z tego typu programów korzysta już ponad 20 proc. klientów, a liczba ta rośnie z roku na rok. Czy podnosi to sprzedaż i pozwala na dotarcie do nowych konsumentów? Wiele wskazuje na to, że tak. Niemiecki dyskont Lidl ogłosił właśnie nowy program lojalnościowy, który zapewne ucieszy alergików oraz miłośników zdrowego odżywiania. Sieć postanowiła bowiem kontynuować znaną już akcję (wcześniej do zdobycia były m.in. książki z przepisami na polskie dania oraz desery) i rozda swoim klientom aż 1,5 miliona książek pt. „Jeść Zdrowiej”. Co znajdziemy w środku?

materiały prasowe

Pozycja, za którą odpowiada kucharz Karol Okrasa oraz blogerka kulinarna Daria Ładocha, opisuje zdrową kuchnię i nowoczesne trendy żywieniowe. W środku znajdziemy przepisy na dania m.in. wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy oraz glutenu. Wybór tematu nie jest z pewnością przypadkowy – sieć uśmiecha się w ten sposób do klasy średniej, która zostawia na zakupach najwięcej pieniędzy i która śledzi bieżące trendy żywieniowe. Książka jest jednak przede wszystkim pozycją reklamową, przepisy które znajdziemy w środku opierają się bowiem na produktach, które kupimy w dyskoncie. Sieć chwali się również w ten sposób poszerzoną ostatnio ofertą eko produktów.

Promocja będzie trwała od 26 lutego do 25 marca. Aby zdobyć książkę wystarczy uzbierać sześć naklejek, z czego każda z nich przyznawana będzie klientowi za zakupy o wartości 50 zł. Akcja pomimo charakteru reklamowego jest dobrym znakiem, pokazuje bowiem, że mamy w Polsce do czynienia z ważną zmianą. Sieci handlowe w końcu powoli rezygnują z promowania najtańszego towaru, a skupiają się na niszowych produktach lepszej jakości.

materiały prasowe
materiały prasowe

Tekst: AC
Źródło: wyborcza.biz

FUTOPIA