Jakie marki najbardziej lubi pokolenie Z? Oto pierwsza dwudziestka

Pierwsze miejsce zajmuje Google.
.get_the_title().

Firma Morning Consult Brand Intelligence postanowiła sprawdzić, jakie marki najbardziej lubią amerykańscy przedstawiciele pokolenia Z. To następcy millenialsów – pokolenie, które urodziło się między 1995 a 2015 roku. Od poprzedniej generacji różni ich fakt, że internet jest dla nich w zasadzie środowiskiem naturalnym, a technologia – głównym źródłem poszerzania wiedzy. Morning Consult Brand Intelligence przeprowadziło dwa badania online – w pierwszej ankiecie wzięło udział od 425 do 1435 osób, a w drugim od 169 do 1220. Badani z obu grup mieli od 18 do 21 lat i odpowiadali na pytania dotyczące ulubionych marek. Okazuje się, że – jak przystało na pokolenie wychowane w internecie – pierwsze cztery miejsca zajęło Google, Netflix, Youtube i Amazon.

Oto pierwsza dwudziestka:

1. Google
2. Netflix
3. YouTube
4. Amazon
5. Oreo
6. PlayStation
7. Walmart
8. Target
9. Doritos
10. Nintendo
11. Chick-fil-A
12. Nike
13. Marvel Studios
14. Spotify
15. Instagram
16. Pizza Hutt
17. Sprite
18. Dunkin’ Donuts
19. Dollar Tree
20. Skittles

Tutaj możecie zobaczyć cały ranking. Morning Consult Brand Intelligence dodatkowo podzieliło preferencje pokolenia Z także w zależności od ich poglądów politycznych, rasy czy płci.

Tekst: NS

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook