Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

McDonald’s chce żebyś wygodnie zjadł z dostawą do domu, dlatego zaprojektował… kanapę

McDonald’s wraz z La-Z-Boy, znaną amerykańską marką, która tworzy najwygodniejsze sofy, zaprojektowało, taką która ma wbudowaną lodówkę na McFlurry. I tak możesz zamówić taką kanapę dla siebie. Sprawdź jak to zrobić!
.get_the_title().

Dzięki rozprzestrzenianiu się usług i aplikacji, przez które mamy możliwość zamawiania żywności wprost do domu wizja spędzenia wieczoru wtulonym w najwygodniejszą kanapę z ulubionym zamówieniem na wynos i filmem bądź serialem stała się jeszcze łatwiejsza. Chociaż do niedawna często oznaczało to jedynie zamawianie pizzy lub chińszczyzny na telefon to obecnie coraz więcej restauracji szybkiej obsługi również podjęło takie działania i oferuje swoje menu w wersji na wynos.

W końcu co innego może lepiej pasować na bycie uznanym za wygodne, kanapowe jedzenie niż chrupiące McNuggets?

ŹRÓDŁO: McDonald’s

I tak właśnie za sprawą promocji McDelivery w Uber Eats, McDonald’s zobowiązał się do zapewnienia komfortu w czasie gdy oczekujesz na zamówiony posiłek i stworzył kanapę The McDelivery Couch.

ŹRÓDŁO: McDonald’s

La-Z-Boy, czyli amerykańska marka z tradycją, która od 90 lat produkuje regulowane, perfekcyjne fotele z unikalnym systemem pozycjonowania i to ona stoi za produkcją tej wymyślonej przez McDonald’s kanapy.

Co zabawne, sofa jest śnieżnobiała (śmiały ruch ze względu na kapiący keczupu i inne, towarzyszące sosy) ale wykonana z tkaniny iClean, odpornej na plamy oraz wyposażona w cztery rozkładane fotele z dwiema wspólnymi półeczkami – oparciami.

A dodatkowo ma udogodnienia takie jak:
– dwie wbudowane schładzarki, specjalnie po to by utrzymać twoje McFlurry w odpowiedniej konsystencji,
– wbudowane ładowarki do telefonów,
– rozświetlające uchwyty na kubki,
– regulowane siedzenia
– koc z logo Uber Eats.

Jednak istnieje tylko jedna opcja na zdobycie kanapy McDelivery.

Posiadanie jej dla siebie wymaga wzięcia udziału i oczywiście wygrania konkursu.

Aby wejść do konkursu McDelivery wystarczy między 19 marca a 8 kwietnia 2019 roku, na Twitterze zamieścić informacje o swoim ulubionym lub najbardziej pożądanym produkcje z menu McDelivery i użyć przy tym hashtaga #McDeliverySweepstakes oraz oznaczyć @UberEats i @McDonalds.

Tekst: Marta Mankiewicz

FOODIE