Ketchup Caviar, czyli odrobina luksusu na Walentynki

Nie jest to produkt od jakiejś fikuśnej marki, której nazwy nie moglibyśmy wymówić, ani zapamiętać. Taki jedzeniowy wynalazek zmajstrował dobrze nam znany, poczciwy Heinz.
.get_the_title().

Walentynkowa lokomotywa marketingowa nie zwalnia. Wręcz przeciwnie – wciąż doczepiają się do niej nowe wagoniki. I znajdują się w nich takie produkty, których raczej nie skojarzylibyśmy w żaden sposób z miłosnymi uniesieniami.

Na szczęście duże firmy mają ludzi pracujących nad tym, by ogień w naszych związkach nie zgasł i tym samym gatunek ludzki przetrwał.

Dlatego firmie Heinz należą się podziękowania za to, że w te Walentynki przyszykowali dla zakochanych coś wyjątkowego. Niestety na tę wyjątkowość składa się też to, że ich Ketchup Caviar nie jest ogólnodostępny. Póki co słoiczkami o pojemności 150 ml Heinz uszczęśliwił 150 losowo wybranych użytkowników Twittera, którzy wyrazili chęć spróbowania tej mikstury.

Z informacji udostępnionych przez firmę można jednak wywnioskować, że jeśli chodzi o smak, to tu dużego zaskoczenia nie będzie. Producenci nie pokusili się, żeby dodać lubczyk czy inny afrodyzjak, tylko pozostali przy tradycyjnej recepturze. Efekt wow ma zapewnić wygląd ketchupu.

Więc jeśli twoim popisowym daniem jest mrożona pizza, to taki czerwony kawior może dodać sporo punktów za prezentację potrawy.

Uważamy, że przyszłym roku Heinz powinien przygotować większy zapas swoich frykasów, by w każdym domu zrobiło się tak jakby luksusowo.

Źródło zdjęć: Heinz
Tekst: Kinga Dembińska

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook