Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

W rytmie hip-hopu, czyli różne oblicza polskiej mody dziecięcej

Polska moda dziecięca ma się całkiem dobrze! Nieważne, czy lubicie streetwear czy elegancję: polskie marki mają sporo do zaoferowania najmłodszym fanom mody. Sprawdźcie koniecznie piękną sesję zdjęciową fotografki Żanety Nawrot!
.get_the_title().

Pamiętacie film „W rytmie hip-hopu”? Marząca o karierze baletowej młodziutka dziewczyna po śmierci mamy trafia w całkiem nowe środowisko. Zamiast baletu pochłania ją powoli hip-hop i całkiem odmienny styl tańca od tego, którego latami się uczyła. Mimo to odnajduje się w nowym świecie.

Właśnie ten film zainspirował fotografkę Żanetę Nawrot, która dostała zadanie zderzenia ze sobą dwóch skrajnie odmiennych polskich marek dziecięcych: aQademii i marki projektanta Roberta Kupisza dla dzieci QПШ Kids.

Ta pierwsza tworzy eleganckie ubrania, które można nosić zarówno na co dzień, jak i przy uroczystych okazjach. Stworzone są wręcz dla małych elegantek, kochających sukienki, baletki i pastelowe kolory, bujających w chmurach z rozwianymi włosami. Druga marka to całkiem inna bajka. Pełno tu odniesień do streetwearu: duże logo, moro, połyskujące materiały i obszerne bluzy. Jak odnajdą się obok siebie? Fotografka udowadnia, że całkiem dobrze. Czy baletnica może się zaprzyjaźnić z dziewczyną na deskorolce? Oczywiście!

Ubrania aQademii stylistka uzupełniła podkolanówkami i rasjtopami Collegien, butami CCC, spinkami Mamfrieli i pointami Bloch.

aQademia to polska marka dziecięca, za którą stoi wyjątkowa kobieta – Patrycja Woy-Wojciechowska, a Aneta Nowakowska i Dagmara Łęczyńska to dziewczyny, które tworzą wszystkie projekty marki i na codzień tworzą i rozwijają markę. aQademia powstała na potrzeby programu telewizyjnego dla dzieci „Akademia Dobrych Manier”, który reżyserowała Patrycja. Dziś żyje własnym życiem i ma szerokie grono fanów i klientów. aQademia ma misję – chce nauczyć dzieci, że strojem da się wyrazić szacunek do podniosłej chwili czy uroczystości, w której biorą udział.

W czasach, kiedy panuje bezstresowe wychowanie, które z resztą same praktykujemy jako matki, ważne jest, aby nie zapominać o wartościach, które warto pielęgnować – przekonują dziewczyny z aQademii. – Tłumaczymy naszym dzieciom, że należy ubierać się do teatru w coś eleganckiego, w dobrym guście tak, aby okazać szacunek miejscu i ludziom, które je tworzą. Przecież aktorzy dla nas także zakładają piękne kostiumy.

Marka aQademia to stonowane, subtelne kolory, klasyczne wzory, ale podane w wyjątkowo delikatnej i swobodnej formie. Codzienna elegancja, szlachetne materiały i wygodne kroje – wręcz idealne dla dzieci. Ubrania marki powstają wyłącznie w Polsce w małych seriach. Limitowane kolekcje gwarantują niepowtarzalność i wyjątkowość – niektóre modele dostępne są tylko w kilku egzemplarzach. Jeśli myśleliście, że polska moda dziecięca dresówką stoi, to jesteście w błędzie: marki takie jak aQademia sprawiają, że dzieciaki mogą być eleganckie, a jednocześnie biegać i kręcić piruety, czując się w tych ubraniach po prostu swobodnie. aQademia tworzy nie tylko dla dziewczynek: w jej ofercie znajdziecie eleganckie spodnie i koszule dla chłopców.

QПШ Kids to marka Roberta Kupisza, która przenosi na arenę mody dzieciecej wygodę i fascynację projektanta streetwearem. Robert Kupisz to człowiek wielu talentów: profesjonalny tancerz, stylista fryzur i projektant mody, który swoją markę modową QПШ założył w 2011 roku. Jego styl to streetwear, w którym łatwo doszukać się także inspiracji modą grunge’ową. Charakterystyczny styl znalazł swoje odzwierciedlenie także w kolekcjach dziecięcych.

QПШ KIDS to linia odzieży dziecięcej, która podbiła serca najmłodszych klientów w 2018 roku. – Zdecydowaliśmy się zaprojektować kolekcję dla dzieci ze względu na dużą liczbę zapytań od dorosłych klientów QПШ – tłumaczył Robert Kupisz. W najnowszej kolekcji znajdziemy odniesienia do linii dorosłej: mamy więc bluzy moro, koszulki z charakterystycznym logo, spodnie dresowe i spódnice w pastelowych kolorach. W sam raz dla młodych fanów streetwearu.

Mali modele: Oliwia, Blanka, Oliver, Szymon, Helena, Sara, Hania, Maja.
Na sesji wykorzystano buty CCC, podkolanówki i rajstopy Collégien, spinki Mamfrieli, pointe Bloch.

FASHION