Perfekcyjny uśmiech jest nudny. Przewrotna kampania Gucci Beauty

Gucci ma zamiar zredefiniować piękno w każdym calu, bo do sklepów właśnie trafiła kolekcja kolorowych szminek sygnowanych logo włoskiego domu mody. Kampania marki może was jednak nieco zaskoczyć.
.get_the_title().

Gwiazda alternatywnego punka, piosenkarka i artystka Dani Miller została wybrana przez Alessandro Michele na twarz najnowszej kampanii Gucci Beauty. Już chyba nikogo nie dziwi to, że Michele nie idzie z prądem i zamiast przebierać w pięknych i perfekcyjnych celebrytkach, przegląda portfolio nie-tak-doskonałych, ale jakże intrygujących artystów i modelek. Ten brak perfekcyjnego wyglądu to z resztą motyw przewodni przewrotnej kampanii Gucci.

Na zdjęciach promujących szminki nie zobaczymy odciętych od linijki zębów, które olśniewają swoją bielą.

Zobaczymy za to zęby, które mają naturalny kształt, kolor i niedoskonałości.

Nie wpisują się w typowe standardy piękna, ale w tym właśnie tkwi ich sekret. Michele dobrze wie, że w czasach, kiedy wszystko jest na pokaz i wszystko dosłownie sztywnieje od sztucznych kanonów piękna, naturalna „brzydota” staje się jeszcze bardziej interesująca.

W kolekcji szminek Gucci Beauty znajdziemy trzy propozycje kolorystyczne. Każdy z nich jest mocny i daleko mu do bezpiecznych odcieni nude. Estetyka Gucci to przecież eklektyzm, kolor i odważna kreacja, również ta, którą zyskujemy za pomocą makijażu.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: vogue.com

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook