Advertisement




Advertisement

Kapsułowa kolaboracja Balenciagi i Światowego Programu Żywieniowego

Francuski dom mody nawołuje: #savinglivechanginglives
.get_the_title().

Balenciaga we współpracy ze Światowym Programem Żywnościowym (WFP) stworzyła kapsułową kolekcję odzieży, która ma na celu pomoc WFP w misji tłumienia głodu na świecie. Łącząc siły z honorową inicjatywą, francuski dom mody niesie przesłanie, że pomoc i moda mogą iść ze sobą w parze.

Kolekcja obejmuje bluzy, sweter z golfem, wiatrówkę, t-shirt, czapki z daszkiem, nerki i szalik, a każdy z elementów odzieży zawiera przesłanie „Saving Lives Changing Lives”, czyli „ratowanie życia zmienia życie”. Poza klasyczną czernią i bielą w kolekcji znajdziemy ubrania we fluorescencyjnym odcieniu żółci, czerwieni i granacie.

Marka będzie przekazywać na rzecz WFP 10 proc. dochodu ze sprzedaży każdego przedmiotu we wszystkich swoich sklepach stacjonarnych i online.

Do tej pory Balenciaga przekazała na rzecz organizacji humanitarnej Światowego Programu Żywnościowego 250 tys. dolarów, aby wesprzeć ją w walce z głodem.

Jeśli ktoś z was chciałby poprzeć tą inicjatywę, wszystkie produkty są już dostępne na stronie domu mody.

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook