A co o tobie mówią twoje ciuchy?

Nowa kampania marki House w reżyserii Grajpera z muzyką Zeppy Zep sprawdza ile mówią o Tobie Twoje ciuchy w 11 sekund.
.get_the_title().

Pierwsze wrażenie o nowo poznanej osobie wyrabiamy sobie w zaledwie 11 sekund. Badania pokazują, że tyle wystarczy, by stwierdzić czy jesteś sympatyczny i wiarygodny, co jest podstawowym czynnikiem rzutującym na nową relację. Nie od dziś wiadomo też, że ubrania to sposób komunikacji, za pomocą którego wyrażamy siebie i mówimy światu kim jesteśmy. Styl, nastrój, przekonania – to wszystko zawiera się w naszych ubraniach. To jest też motyw przewodni najnowszej kampanii House AW18 „Ciuchy mówią wszystko”. Kampanii towarzyszy film w reżyserii Krzysztofa Grajpera, który ma na koncie teledyski dla takich artystów jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy duet Rebeka. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep. Za zdjęcia do kampanii odpowiada Bartek Wieczorek.

Szóstka bohaterów filmu nie mówi nic, ale właściwie nie musi. Ubrania mówią za nich… no i zabawne podpisy, o które pokusiła się marka.

Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia, że tak i to w kilka sekund. Wyszło lekko i zabawnie.

Macie ochotę pobawić się pierwszym wrażeniem? House przygotował konkurs, a w nim dwa dodatkowe zdjęcia. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, żeby pobawić się pierwszym wrażeniem i zdobyć nagrody. Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com.

Co House przygotował w sezonie AW18 dla kobiet? Marka miesza miejski styl z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: ultrafiolecie, kobalcie czy żółtym. Jesienne must have’y  to sukienka tuba, kurtka pufferka, welurowa nerka. W linii Nomadic Traveller odnajdą się fanki stylu boho i folk, pełno w nim kwiatowych motywów, frędzli, maxi sukienek i grubych swetrów. W linii Autumn Striped króluje klimat lat 70., z retro szmizjerkami czy spodniami paperbag. Sportowy look to linia Retro Sport, nawiązująca do lat 90. Dominują lampasy i lurex. Najmocniejsze elementy linii to sukienki tuby i zapinane na zamek stójki. Kolejny sezon króluje również warstwowa sylwetka, białe sztyblety, kowbojki, rajstopowe botki w szpic czy torba shopper.

Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej mody. Pierwsza to luźna, streetwearowa propozycja dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót camo w czerwonej i zielonej odsłonie. Grafiki nawiązujące do streetartu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler. Tu dominuje kobalt i czerń, przeskalowane grafiki i techniczne detale. Druga to klasyka.
Linia Rebel Prep to połączenie klasycznych form, wzorów, sportowych akcentów, ponadczasowej kraty i stonowanych kolorów jak koniakowy brąz i czerń. Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i moda w stylu vintage House proponuje linię Wanderlust, a w niej inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i modne kolory, tj. bordo, musztarda, granat.

CREDITS
Foto: Bartek Wieczorek
Reż: Krzysztof Grajper
DOP: Maciek Ryter
Kreacja: GPD Agency
Produkcja: Bomaye
Make up: Ola Przyłuska, Ela Jackowska
Fryzury: Adam Szado
Muzyka: Zeppy Zep
Modele: Zofia Korosadowicz /Neva Models; Aleksandra Angielska/Neva Models; Patryk Ławrynowicz/AS Management; Michał Trzeciakowski; Ewelina Dzienyńska/New Age Managament
Natalia Atmańska/New Age Management
Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook