Botticelli, Delacroix, da Vinci w kampanii hiszpańskiej marki okularów

Nie tylko Beyonce i Jay-Z lubią renesansowe dzieła. Etnia Barcelona to młoda hiszpańska marka okularów postanowiła sięgnąć do bogatych zasobów kultury europejskiej stylizując zdjęcia swojej najnowszej kampanii na wybitne dzieła sztuki.
.get_the_title().

Nie tylko Beyonce i Jay-Z lubią renesansowe dzieła. Etnia Barcelona to młoda hiszpańska marka okularów, która postanowiła sięgnąć do bogatych zasobów kultury europejskiej stylizując zdjęcia swojej najnowszej kampanii na wybitne dzieła sztuki. Najnowszy lookbook hiszpańskiej marki Etnia Barcelona na sezon wiosna/lato 2018 pełen jest inspiracji najwybitniejszymi malarzami europejskimi. Za zdjęcia odpowiada fotograf Biel Capllonch, który poprzednio wykonał zdjęcia dla Etnii inspirowane kultowymi filmami takimi jak Mechaniczna Pomarańcza, Pulp Fiction, czy Big Lebowski.

Tym razem Capllonch wziął na warsztat najsłynniejsze dzieła takie jak: „Portret mężczyzny z medalem” Botticellego, „Wolność wiodąca ludzi na barykady” Eugène Delacroix, „Triumf Bachusa” Diego Velázqueza, obrazy Leonardo da Vinci takie jak „Salvator Mundi”, czy „Dama z łasiczką”, oraz „Damę z jednorożcem” Rafaela i „Chłopca ugryzionego przez jaszczurkę” Caravaggio.

Każde zdjęcie miksuje ze sobą klasyków ze współczesnymi elementami nadając zdjęciom komiczny wydźwiek. Gin i tonik zamiast szklanej kuli?

Na kolekcję Etnia Barcelona składa się 37 modeli okularów: 32 optyczne i 5 przeciwsłonecznych. Ultra-małe oprawki i kolorowe szkła, które królowały na ostatnich tygodniach mody znalazły się w ofercie marki. Retro-futurystyczne oprawki dostępne są w mocnych kolorach takich jak różowy, niebieski, czy pomarańczowy.

Kolekcja wpisuje się w manifest Etni zatytułowany „Anartist”- kontaminację, czyli połączenie słów anarchia i artysta. Anartist to ważna część DNA marki, która zakłada kreatywne podejście do procesu projektowania i inspirowanie się takimi artystami jak Nobuyoshi Araki, Steve McCurry i Jean-Michel Basquiat.

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook