Affair – nowa polska marka z klimatem lat 80. w tle

Affair to nowa polska marka, którą pokochacie za klimat lat 80., męskie marynarki w stylu Saint Laurent i jakość, która idzie w parze z dobrym designem.
.get_the_title().

Affair to nowość na polskim rynku, a już marka zdążyła podbić serca nowo zdobytych klientek. Za projekty i strategię marki odpowiada duet — Aleksandra Dubińska (projektantka) oraz Marta Kudła (strategia). Dziewczyny mają doskonałe wyczucie tego, co współczesne kobiety chcą nosić od rana do wieczora. W ich pierwszej jesienno-zimowej kolekcji nie brakuje więc modnych i nostalgicznych krojów rodem z lat 80.

Wyraźnie zaznaczona linia ramion, power dressing w postaci marynarki zapożyczonej z męskiej szafy oraz długi lateksowy płaszcz to najbardziej charakterystyczne elementy pierwszej kolekcji Affair.

Sama projektantka mówi, że jest to swego rodzaju romans damskiej i męskiej garderoby.

W kolekcji zobaczymy również sporą dozę romantyzmu, czyli sukienki w drobne kwiatowe wzory, delikatne bufki i falbanki oraz satynowe materiały.

Nie brakuje takich elementów garderoby jak dziewczęce spódniczki, zmysłowe sukienki na ramiączkach, bluzki, spodnie oraz na wpół biznesowe koszule.

Pierwsze propozycje od Affair to bardzo udany debiut, w którym nie brakuje zmysłowej nostalgii, nowoczesności, wyrazistych krojów i przede wszystkim pięknych użytkowych ubrań do noszenia od zaraz.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Affair

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook