F5 TREND BOOK

F5 TREND BOOK 07

Na rynku kolejny numer F5 TREND BOOK. Tym razem gwiazdami numeru są RIOT GIRLS.

W letnim numerze wskazaliśmy jak zwykle 5 najbardziej aktualnych trendów rynku i kultury:

Riot Girls

Obserwujemy nową falę feminizacji, która nie przejawia się paleniem staników i głośnym domaganiem się równouprawnienia. Kobiety stają się wyzwolone i świadome swojej roli w systemie społecznym. W przestrzeni popkulturowej pojawiają się co chwila młode, bezkompromisowe dziewczyny, które do swoich pasji, pracy i przede wszystkim płci podchodzą bez jakichkolwiek kompleksów i szowinistycznych zaszłości.

Era Cross

Jednym z trendów poprzedniego numeru był FUTURE PERFECT, w którym wskazaliśmy, że przyszłość się dokonała i w tej chwili innowacja opiera się w dużej mierze na adaptowaniu istniejących rozwiązań do nowych celów. BMW tworzy aplikacje geolokalizacyjne, a Google pracuje nad samojeżdżącymi samochodami. Marki jeszcze nigdy tak chętnie i tak licznie nie eksperymentowały.

Masowa personalizacja

Masowa personalizacja – brzmi jak paradoks, ale powoli staje się rzeczywistością. Rozwiązania, które łączą w sobie dwa, wydawałoby się, sprzeczne warunki: racjonalizację kosztów uzyskaną dzięki produkcji masowej i personalizację produktu, stają się coraz popularniejsze i dzięki nowoczesnej technologii możliwe.

Storytelling

W świecie informacyjnie przeładowanym znajdzie się miejsce jedynie na krótkie, trafiające w sedno story. Opowiadanie historii to jeden z najbardziej aktualnych trendów w komunikacji reklamowej. W tym trendzie przedstawiamy zasady udanego story, a także wskazówki, jak budować wiarygodnego, angażującego bohatera.

Ciało wyzwolone

Cielesność przestaje być tematem tabu. Przeżywamy obecnie coś na kształt seksualnej dezynfekcji. Aby nasze organizmy mogły stać się platformą dla zbliżającej się cyborgizacji, musimy pozbyć się wstydu. Golizna i otwarte mówienie o defektach nie tylko przygotowują nas pod przyszły etap transhumanistycznej ewolucji, ale już teraz napędzają rynek healthcare.