Ten supermarket wprowadził „reklamówki wstydu”, aby klienci następnym razem przynieśli własne torby

Czy chcielibyście chodzić z siatką reklamującą kolonoskopię?
.get_the_title().

„Trudno jest czasem pamiętać o torbie wielokrotnego użytku. Przeprojektowaliśmy nasze jednorazowe torby tak, byście już nigdy nie zapomnieli” – to hasło przyświeca nowej akcji kanadyjskiego East West Market w Vancouver. Z jednorazowych reklamówek zniknęło logo sklepu, a zamiast niego pojawiły się zdecydowanie mniej neutralne loga.

Wśród nich jest wypożyczalnia filmów dla dorosłych, maść na brodawki i kolonoskopia.

Wszystkie te loga i nazwy są oczywiście fikcyjne.

East West Market ma nadzieję, że te napisy będą budzić w klientach taki wstyd, że całkowicie zrezygnują z zakupu jednorazowych reklamówek.

Supermarket chce w ten sposób zwrócić także uwagę na fakt, że większość reklamówek ma niezwykle krótkie życie i wykorzystywana jest zaledwie jednokrotnie. Jak sądzicie, czy podobna akcja nie przydałaby się także w polskich sklepach?

Tekst: NS

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook