Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

IKEA podjęła współpracę z polskim artystą, który udowadnia, że mniej znaczy więcej

Wszystko po to, by odejść od schematów i niestandardowo zakomunikować produkty z letniej kolekcji IKEA SOMMAR 2018.
.get_the_title().

Komunikacja kolekcji IKEA SOMMAR 2018 od początku nie należy do standardowych. Szwedzka marka wprowadziła letnią kolekcję do sprzedaży już w lutym, by osłodzić klientom tęsknotę za słońcem. Znalazły się w niej bowiem m.in. meble ogrodowe, oświetlenie, wzorzyste tkaniny, akcesoria w żywych kolorach, które świetnie sprawdzają się także we wnętrzach, wprowadzając do nich wakacyjną atmosferę.

Teraz przyszedł czas na kolejny etap promocji kolekcji IKEA SOMMAR 2018.

– Poszukując niekonwencjonalnych metod prezentacji letniej kolekcji, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z Krzysztofem Zalewskim. Seria SOMMAR 2018 inspiruje i zachęca do spojrzenia na swoje otoczenie świeżym okiem, dlatego my również postawiliśmy sobie wyzwanie, by odejść od schematów i niestandardowo zakomunikować nasze produkty. Stały się one dopełnieniem emocji w wyśpiewanej przez artystę historii. Mamy nadzieję, że wspólnie udało nam się połączyć przyświecające kolekcji idee wraz ze sztuką, muzyką i tańcem, stanowiącą naturalne uzupełnienie artystycznego świata komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Ostatnia autorska płyta Zalewskiego to krążek „ZŁOTO”, wpisujący się w tę szkołę grania muzyki, która mówi, że mniej znaczy więcej. Utwór „Podróżnik” jest opowieścią o tym, jak łatwo zatracić się w marzeniach i czekać na nadejście idealnego momentu, pozwalając tym samym przeciekać życiu przez palce. Tytułową postacią jest sam artysta, który poprzez piosenkę opowiada historię swojego życia. 

– Tekst do utworu pisałem kilka lat temu, kiedy nieustannie brakowało mi motywacji do działania. (…) „Podróżnika” napisałem dla siebie, by wybudzić się z letargu i zacząć żyć „dzisiaj”.  Piosenka ta posiada pewną wartość terapeutyczną, gdyż po kilku latach od jej stworzenia spełniam swoje marzenia i staram się wykorzystywać każdy dzień. Już nie czekam, tylko działam i z tego właśnie powodu postanowiłem podzielić się nią z szerszym gronem. Dodatkowo, jako zwolennik niestandardowych kooperacji, chętnie zgodziłem się na współpracę z IKEA przy teledysku do tej piosenki – mówi artysta. 

Za powstanie teledysku odpowiada Kolektyw Klips: Ewa Kaczmarek, Maciej Domagalski i Ania Olszewska.

DESIGN